پیش نویس ها

مجله اینترنتی

توضیح درباره کتاب شریعت

سه شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۳، ۰۱:۳۳ ب.ظ
به هنگام ظهر آیواس بر کرولی ظاهر می شد و سخنانی را از طرف هور- پار- کرات یکی از خدایان مصر باستان  بر او وحی می کرد که آقای کرولی این سخنان را تحت عنوان کتاب شریعت (قانون) به چاپ رساند.

آلیستر کرولی طبق روایت مشهور پدر نامشروع باربارا بوش (مادر بزرگ جرج بوش) است. هرگز این را فراموش نکنید که آلیستر کرولی پدربزرگ جورج بوش است.
الیستر کرولی پدر بزرگ جورج بوش در سال 1904 با رفتن به هرم خوفو در مصر و انجام چهل شبانه روز مناسک شیطانی و عبادت و ستایش شیطان در روزهای 8 ,9 ,10 آوریل 1904جنی به نام آیواس به او ظاهر میشود و به او تبریک می گوید و او را پیامبر آخر الزمان معرفی کرده و مطالبی از طرف ابلیس به او می گوید.
آلیستر کرولی می گوید: من نقش پیامبر را داشتم، آیواس نقش جبرییل را داشت و ابلیس هم نقش خدا را داشت.

مطالب گفته شده توسط آیواس در کتابی به نام شریعت (The Book Of the Law) ثبت می شود و در این کتاب به وقایع آخرالزمان اشاره می شود و به زبان نمادها و اعداد مطالبی اسرارآمیز به کرولی گفته می شود. در آیه 71 در فصل سوم اشاره به جنایت 11 سپتامبر می شود. وقتی از کرولی خاستن تصویر جن آیواس را بکشد تصویری را می کشد که این نوع تصویر امروزه مهمترین کاراکتر کارتون ها و فیلم ها شده است.

    


این تصویری است که در روز ۱۱ سپتامبر از جورج بوش منتشر شد . درست در زمانی که در مدرسه مشغول خواندن کتاب برای بچه ها بود و خبر سقوط برج های تجارت جهانی را برای او آوردند.
به کتابی که در دست اوست توجه کنید .نام آن کتاب داستان کتاب (بز اهلی من) است! کتاب (بز اهلی من) بعدها به خاطر داشتن معانی آیینی و مناسکی برای اهدا به موجودی شیطانی به نام PAN ممنوع شد.

شیطان پرستان همیشه از نماد های معکوس استفاده می کنند ، باز هم جالب است بدانید که بوش در آن روز در بعضی مواقع کتاب را وارونه می گرفت!!!

بعضی ها این کتاب را یک کتاب با محتوای شیطانی می خوانند. بنابراین به جمله های نویسنده در ابتدای این کتاب شاید بهتر باشد زیاد اعتماد نکنید. مترجم این کتاب هم شاید خود هدف خاصی را دنبال نمی کرده، بنابراین نباید این گونه فکر کنیم شاید او مقصود خاصی برای ترجمه کردن و یا گمراهی ما داشته است.

امیدواریم این مطالب و توضیحات شما را توجیح کرده باشد.

موفق باشید.



فریلنسرینگ

نظرات  (۲)

جال بود
ممنون واقعا
نمی دونستم همچین کتابی وجود داره
۲۰ دی ۹۳ ، ۰۷:۴۱ سبک مطهر ..
سلام
من ک موضع شما نسبت ب کتابو متوجه نشدم
کتاب شریعت رو سال پیش خوندم - گنگ و سردرگم و خرافه نویس و شیطان نویس
اینا چیزایی هس ک دربارش متوجه شدم بنا ب نظر خودم


پاسخ:
بله همین طور است.
من هم خیلی قبل ها آن را خوانده بودم.
ولی چندی پیش چنین عنوانی در سایتی بود که مخاطبان اشتباهی برداشت می کردند. و با این عنوان افراد را کنجکاو میکردند. شاید این سایت ها خود گرایشی به آن دارند و شاید هم منافق باشند. به هر حال افراد در وهله اول گمان میکنند چون نام شریعت عنوان کتاب است، حتما وصل به خدا و اسلام می شود و برخی از افراد هم جمله هایی از آن را با خود زمزمه می کنند. ما هم بر آن شدیم توضیحی از این کتاب را اول قرار دهیم تا قبل از خواندن بدانند چه چیزی را خوانش می کنند.
ما در پست توضیح این کتاب شرح مختصری از آن را آوردیم تا آگاه شوند.
سپاس از توجهتان و هم چنین توضیح محتوای این کتاب شیطانی
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی