پیش نویس ها

مجله اینترنتی

با احترام - در این پست برای داوطلبان پروانه پایه 3 نظام مهندسی ساختمان مطلبی را آماده کردیم.

آزمون نظام مهندسی ساختمان با جامعه آماری بالا یکی از بزرگترین آزمون های تخصصی است که هر ساله در کشور برگزار می شود. قبولی در این آزمون با کسب حد نصاب 50 مجاز می باشد. این آزمون رفته رفته نسبت به آزمون های سالهای قبل مفهومی تر و سخت تر شده و همین امر سبب شده که برای قبولی نیاز به زمان و تمرین بیشتری باشد. داوطلبان باید کتاب ها را بسیار مفهومی مطالعه کنند و بندها را درک کنند. اما برای قبولی در آزمون نظام مهندسی ساختمان فقط مطالعه کتاب کافی نیست. بلکه تکرار و تمرین و حل تست های مفهومی شرط لازم می باشد.

شما می توانید در کلاس های آمادگی به صورت حضوری، آنلاین و یا آفلابن شرکت کنید و خودتان را آماده آزمون کنید. اگر هزینه شرکت در کلاس ها برایتان دشوار است بهتر است حداقل یک کتاب تست مناسب تهیه کنید. کتابی که از بند به بند کتاب سوال طرح کرده باشد و این سؤالات در سطح بالا و مناسبی باشند تا به آمادگی کامل برسید. یکی از بهترین کتاب های حال حاضر موجود در بازار کتاب مجموعه تست های تالیفی گروه معمار98 می باشد که هم برای گرایش عمران و هم برای گرایش معماری کتاب های تست اختصاصی دارد.

ویژگی های این کتاب: از طرح تست ها به تفکیک مباحث، آزمون های مرحله ای و جامع در داخل کتاب با پاسخ های تشریحی و همچنین درج مشابهت ها و اشتراکات مباحث، همگی آن را به یکی از کاملترین کتاب ها تبدیل کرده است. درج کلیدواژه هر سؤال در پاسخنامه و طرح تست های ستاره دار (با عنوان تست های آی کی یو) از دیگر ویژگی های این کتاب است.

پیشنهاد می شود جهت مطالعه توضیحات بیشتر و تهیه این کتاب و آموزش ها به سایت معمار98 مراجعه فرمایید.

 

صفحه مربوط به آزمون نظام مهندسی

 

 

 


فریلنسرینگ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۱۱
سعید قائمی مرودشتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی