پیش نویس ها

مجله اینترنتی

نکاتی درباره ی ناگفته های مردان به زنان

چهارشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۰۰ ق.ظ
بیش از اندازه رقابتی دارند. ما با قضاوت های زیادی از جانب کسانی که در جامعه با آن ها در ارتباط هستیم دست و پنجه نرم می کنیم.


قضاوت نکردن، بخشش و درک از جانب زنی که دوستش داریم می تواند تاثیر زیادی داشته باشد.به ما بگویید و نشان دهید که خوشحالید. وقتی خوشحال هستید بیشتر دوست داریم کنارتان باشیم. لحظات سختی را در محیط کار می گذرانیم و دوست داریم بدانیم که لحظات شادی هم در زندگی داریم و البته خود را مسئول این شادی هم می دانیم.

 
شادی شما مسری است.این بار که کاری را خوب انجام دادیم به ما بگویید که بابت آن قدردان هستید و بخاطر آن خوشحال شدید. بگویید که چه حسی به خاطر آن دارید و چرا خوشحال تان کرده است. به ما نشان دهید که بابت بودنمان در زندگی شما، بابت همراهی، مشارکت و هم صحبتی با ما خوشحال و قدردان هستید.


نکاتی درباره ی ناگفته های مردان به زنان

دوست نداریم به این مسئله اقرار کنیم اما احساس می کنیم کارهایی که انجام می دهیم، نحوه رفتار یا زندگی ما مورد تایید شما نیست. فرصتی ایجاد کنید که به ما بفهماند مورد تاییدتان هستیم. به ما بگویید که تصمیم گیری ها، انتخاب ها و نحوه مدیریت مان مورد تاییدتان هست و بگویید که به ما افتخار می کنید.


به لمس، نوازش و بوسه های شما احتیاج داریم. رابطه جنسی شما برایمان مهم است شاید هم خیلی مهم. وقتی نوازش می شویم حس دوست داشتن می کنیم. وقتی در ابراز احساسات و عاطفه دست و دلباز باشید در زندگی احساس سعادت و شادی بی حد و حصر خواهیم داشت.از شما می خواهیم که ما را بخواهید،



به ما تمایل داشته باشید و بگویید که دوستمان دارید. احساستان را نسبت به ما ابراز کنید و بگویید.وقتی وارد چالشی در زندگی می شویم به شما نیاز بیشتری داریم. شاید دوست نداشته باشیم درباره آن چالش حرف بزنیم اما به کسی نیاز داریم که در این موقعیت ایجاد تعادل، حمایت و تشویق کند.

Image result for ‫مردان‬‎


در اوج درگیری ها به ما بگویید که پشتمان هستید. درست است که دوست نداریم درباره آن موضوع حرفی بزنیم اما هنگام نیاز در کنارمان باشید.ما حلال مشکلات هستیم و دوست داریم مسائل را رفع کنیم. هنگام دست و پنجه نرم کردن با مشکلات به اندازه ای که نیاز به حضور و درک شما داریم شاید نیاز به راه حل نداشته باشیم.

 
ممکن است حتی حس حرف زدن در رابطه با آن مشکل را نداشته باشیم و تنها نیازمان حضور، درک و حمایت شماست. فقط می خواهیم حس کنیم که تنها نیستیم.ما از یک زن احترام و رفتار متقابل می خواهیم. زنی که روحیه سازش و دور ریختن کینه ها را داشته باشد.


اگر لحظه ای عصبانی شدیم یا رفتاری از روی عصبانیت نشان دادیم آن را برای همیشه بر علیه مان به کار نبرید. کینه ها را دور بریزید و به ما فرصت دیگری بدهید.درست مثل خود شما دوست داریم تنها مرد زندگی تان باشیم. با نشان دادن این که به ما متعهد هستید کمک کنیدکه از این موضوع مطمئن شویم.



فریلنسرینگ

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۳
سعید قائمی مرودشتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی